MamaWallE

IMG_20150804_202620

Za početak da se predstavim. Ja sam Nataša, žena, mama, studentica, kreativka a ovo je moj mali novi virtuelni kutak znate ono “ja sam Đuro,a ovo su Đurine kućne čarolije” 🙂 pa tako nekako bi moglo i da bude. Ja volim jako puno da pričam, volim da pričam o svemu a od sada ću i da pišem o svemu što pričam.

Zašto MamaWallE?

Pa prije svega ja sam ponosna mama, jednog dječaka i jedne djevojčice. Wall E je crtani film koji je na mene usticao jako inspirativno, a kada se izgovori na našem jeziku i svim srodnim jezicima zvuči kao VOLI, što slijedi da će se na ovom blogu naći sve što mama voli. Mama voli puno pričati, čitati, crtati, šiti, kuhati, stvarati rukama sve što joj padne na pamet, voli fotografiju, arhitekturu, ilustracije, putopise i kolače,voli druženje i dugo ispijanje kafe. Ovdje možete namirisati mamu koja nekad mora “pobjeći” iz stvarnog svijeta u virtuelni. Potrudiću se da sve što volim podijelim sa Vama. Crtani Wall E je bojim se realna slika svijeta koja nam predstoji ako nešto pod hitno ne poduzemo. Ipak dokazuje da uz puno LJUBAVI i SLOGE sve se može. Širimo pozitvnu energiju.

Sve o čemu budem pisala biće isključivo moje mišljenje o datoj temi ili mišljenje koje sam stekla u razgovoru sa mojim prijateljima, sagovornicima. Sve što budem preuzimala sa interneta će imati link. Lične fotografije koje se budu objavljivale na blogu su zaštićene autorskim pravom i stoga molim sve one koji budu dijelili sadržaj sa bloga da me obavjeste na mail free21buterfly@yahoo.com ili kopiraju link bloga i prikažu uz dijeljeni sadržaj.

Svi komentari su dobrodošli, osim uvrijeda i ponižavanja, po bilo kojoj osnovi. Ako vam se ne sviđa jednostavno pritisnite x-ić i svi sretni. Konstruktivne kritike,pravopisne greške, savjeti za uspješnost bloga, prijedlozi, preporuke drugih blogova, reklamiranje, ma sve može. 🙂

Nadam se da će Vam se svidjeti.

 

Komentariši

