✵✵✵HAPPY②⓪①⑤✯✯✯

Kad pogledam unazad i sumiram sve, to je bila druga najdraža godina u mom životu. Na svijet sam donijela svoje drugo čeljade, djevojčicu i svom sinu sestricu i svom mužu mezimicu, a familiji radosnicu.

Nikad nisam razdvajala djecu na žensku i mušku! Kad sam drugi put bila trudna, kad sam saznala da nosim djevojčicu bilo mi je jednako drago, kao kad sam prvi put saznala da nosim dječaka. To je najdraži dar i rastuže me ove podijele.

Pa kad kažu: “Ma neka si ti sebi rodila ćerku, ćerke su brižnije i više brinu o roditeljima”, dođe mi da prevrnem očima al’ ne mogu iz kulture. Ono što djete naučiš vidjeće se, ono kako se prema njemu ponašaš, pokazaće se. Zato budite najbolja verzija sebe za svoje djete i tako mu/joj dajte primjer.

Kako smo ušli u novu 2015 godinu, uhvatih trenutak za sitno tipkanje, pa da vam poželim sretnu Novu godinu i da vam se ostvari sve ono što mislite da zaslužujete.

Na fotkama su dijelići atmosfere, našeg gnijezda 🙂  Kad pogledam fotografije, ne vjerujem da je to moja kuća, ali behind the camera je NARAVNO haos i djeca koja vire i čekaju kad će sve ovo fino razbarušati.

Ne vjerujte kadrovima u režiji mame pod punim radnim vremenom!

 

 

 

 

 

 

Komentariši

