Naši običaji, bombone i blato

Moja baka kaže da se na današnji dan “valja” početi svega pomalo, misli na posao. Pa su tako u vrijeme kad je ona bila djevojka, na selu žene počinjale da pletu, vezu,šiju, da bi im u novoj godini sve išlo od ruke.

Kako mi od malena to govori, možete pretpostaviti da ja i nisam neki novogodišnji tip, da donosim novogodišnje odluke, kao na primjer: idem na dijetu od nove godine, više ću vježbati, zagrijaću stolicu i završiti sa fakultetom. A ne, ja sam Božićni tip. Ja svake godine, uzmem malo, učim (ako se može učiti 5 minuta), pročitam par listova neke knjige, dobro se najedem i taman kad skontam da uzmem nešto da krenem da sašijem, tad sam opet gladna (ili žedna) ili mi se spava, pa posložim par stvari po kući i malo zategnem kauč, pa onda se ubijedim da je to to i da sam dovoljno radila za danas. (P.S. presvlačenje pelena, pranje suđa, prljavih krpica, pelena, siperaka se ne računa 🙂 ).

 

Pa se onda pitam do kad više da krivim Božić za moje ne ispunjene želje i ciljeve 🙂

Ove godine sam u blatu bila do grla zbog pijukanja (kupljenja slatkiša koji se bacaju u sijeno veče pred Božić) jer smo umjesto po sijenu, pijukali po blatnjavom sjenu.

Ali to je sreća, kad izađeš iz mase kao gica prasica, a tvoje prase se zadovoljno osmjehuje i onako blatnjavi jedemo bombone.

Ove godine biram da budem opuštena, sretna, spontana iako ne ispunim sve svoje zamisli. Danas ništa nisam pipnula, sem fotoaparata a evo i bloga, znači radim što volim. Pa tako i svima vama želim da radite ono što volite i da manje radite ono što drugi očekuju od vas.

Sretan Božić i Hristis se rodi.

Komentariši

