Roditeljstvo

Fotografkinja Danielle Guenther na jedan zanimljiv i šaljiv način prikazuje roditeljstvo. Morala sam ovo da podjelim sa vama. A i ja sam se pronašla u nekima 🙂

Nevjerovatno je kako je svijet veliki a mali i kako su roditelji slični i kako se nekad pitamo da li se samo nama dešava, da se iskradamo iz sobe kao lopovi, kad uspavamo dijete i da mrzimo zvuk telefona najviše na svijetu u momentu kad je beba jedva zaspala.

Pa dok moja čeljad mirno spava, mama se pronalazi u fotografijama. Laku noć.

 

One Comment Add yours

  1. Jaoooooj, da da. Zvuk telefona koji si zaboravila da utisas, ili daljinski i isti taj telefon vam dometa ruku, na kojima ti je zaspala beba. Ili vrata u ulazu koja je neko slatko zalupio, minut posto si uspavala bebu (sto je trajalo bar pola sata). Skoro sam videla i neke ilustracije ovog tipa. U pitanju je neka Skotlandjanka.

    Volim

Komentariši

