20 tema na umu, a olovka se istupila

Ne znam da li se to i vama dešava ili je to nedostatak sna i koncentracije ili ljenost, ali u svakom slučaju ja toliko tema imam o kojim želim da pišem, o kojima pričam sa svojim bližnjima, prijateljima, poznanicima ali nikako da to stavim na papir (blog) . Sve krenem, pa onda nešto drugo iskrsne, kad ne iskrsne nešto drugo ja nemam inspiraciju za pisanje, a kad nema šta da iskrsne i kada imam inspiraciju tada sam vjerovatno u horizontali (legla na spavanje) . A naviku da nosim papir i olovku na spavanje, to jeste da stavim “kraj glave” baš i nemam.  P.S. Najbolje ideje dobijam dok se tuširam! Ako neko ima ogdovor zbog čega je to tako, baš bih voljela da saznam 🙂

Na stranu da stavim, ovo moje piskaranje na blogu, ali isto mi se i dešava kad želim nešto da kažem kada sam u društvu i blokada. Tabula rasa. Nemam prave riječi. Da li se dešava to drugim mamama, male djece ne znam, ali evo bar mi je lakše kad to izbacim iz sebe. Nisam nepismena ali i ja griješim i imam zadovoljavajući vokabular riječi i svakim danom naravno učim ne razbacujem se stručnim terminima i koristim ih samo u situacijama kada je to zaista potrebno. Imam kompleksne i zbrkane ideje, imam ih puno, možda je to razlog?

A od večeras nosim papir i olovku na spavanje, i stavljam kraj glave, jer đžaba moje ideje kad se ujutro ne sjećam poente 🙂

Komentariši

