Jedan dan za ljubav

Dan kao i svaki drugi, osim što je sunce izvirilo u monotoniji ovih sivih zimskih dana. I dan ljubavi,  Trifundan, Valentinovo, dan zaljubljenih. Sve asocira na milion malih srdašaca, pusica, crvenog, rozog …

Mnogi se ne slažu sa “slavljenjem” ovog praznika, niti ga slave, niti poštuju, dok sa druge strane imamo one koji su ludi za ovim praznikom i na taj dan sve čine da uživaju sa svojom srodnom dušom i da je usreće.

Međutim, nažalost sve staje tu i sva protestovanja i sva slavlja. Ali manje me brinu protestovanja, uvjek će se naći onih koji nešto bojkotuju, jer navešću par primjera :

  • “to je čisto oduzimanje para” – možda, ali zašto nasjedati na oduzimanje para, ljubav se može iskazati na milion načina, ako ne želite trošiti pare, prosurfajte netom, pronaćićete sigurno odgovarajući način da napravite neki poklon, a ako ste i ljenguze onda je dovoljno da zagrlite svoju dragu/dragog, pustite neki film (može i romantični) i ljubite se
  • “aaa ljubav, to nije za mene” – dobro, ovakvi slučajevi su ipak komplikovaniji za objasniti, ne shvatamo svi ljubav na isti način, a nažalost dosta je srdašaca i slomljeno pa je prirodni ishod pljuvanje ovakvih praznika
  • “to je još jedna glupost što je došla sa zapada ” – e, ovo, ovo posebno volim, kad vječito optužujemo druge za našu propast, nama su svi krivi, i Njemci, i Ameri, i Englezi … i samo u krug, i sve loše dolazi od nekud! ali to što uz popodnevnu kaficu i druženje niko se ne druži već svi bulje u pametne telefone, to je ok ; to što se zna nabrojati više stranih poznatih ličnosti i sve o njihovim zivotimima od domaćih, i to je ok; to sto je Kim Kardašijan oličenje ženstvenosti i to bi trebalo da je ok i ništa od tog nema veze sto je došlo sa zapada. 

A kada je u pitanju ljubav, zbližavanje sa svojim srodnom dušom ili potraga za istom, e onda to popljujemo i bojkotujemo i smaraju nas svi što imaju sretne veze, brakove.

Ali mene više brinu oni koji SAMO taj dan nešto kao pokazuju ljubav i pretežno je poprate svim društvenim mrežama. E pa to mene sve čini tužnom, samo da znate.

I ako mislite da je samo 8. mart moj dan, varate se, za mene je svaki dan moj dan, jer sam ja svaki dan majka, supruga, prijateljica ali taj dan ću da SLAVIM što sam žena i što sam sve od navedenog!

Ja volim svaki dan!

Ja ljubim svaki dan!

I poklanjam i kad nije praznik!

Ja 14. februara SLAVIM ljubav!

Jer ja volim da slavim 🙂

Komentariši

