Proljeće, boje i Uskrs

Vjerujem da većina mama već masovno pretražuje internet stranice u potrazi za inspiracijom ili jednostavno idejama. Ista sam 🙂

Iako, da priznam, meni nije bitno da li je neki praznik, slavlje da bih se družila sa farbanjem, sjeckanjem, ljepljenjem i različitim načinima da smirimo neobuzdane mladunče 🙂 to se više podrazumjeva kao svakodnevnica i sa tim se čovjek mora pomiriti (sad mislim na šareni zid i onu finu tačku pinki boje na mom zelenom tepihu).

Još malo pa mislim da u bookmarks neće moći više stati ništa od silnog prevrtanja i iščitavanja po sajtovima, i ispobavanja i da mi je deset života ne bih stigla sve isprobati. Ali evo šta sam isprobala. Ovdje ću sa vama da podijelim fotografije onog što smo prošle godine radili i neke od inspirativnih ideja na koje sam naišla za ovu godinu, koje ću probati. Uživajte.

A sada moja inspiracija za uskrs … ( ako stignem sve da uradim ) 🙂

 jelly-bean-tree-1.1

 Ovo cool drvce.

salveta - zec (12)-001

 I ove salvetice.

9d27338c15671bf6ab54dea9d3815483

 I ovu torticu.

Picture-1-640x452

 I jaja.

easter

 I ovo super jaje od konfeta, za zanimaciju dječice 🙂

DSC_0046

 A ako ovo gore uspijem stići, ovo ću sa zadovoljstvom da sašijm 🙂

Do Uskrsa ću ja još hiljadu stvari da pronađem i poželim, ali treba biti realan pa pokušati to i realizovati. Ja se nadam da ću uspjeti.

Ako imate neki zaniljiv tutorijal, ili svoje fotografije, slobodno ih podijelite samnom, neću se ljutiti 🙂

Komentariši

