Vaskrs u našem domu

 38

Dok sam bila mala sve pripreme za Vaskrs su radile baka i mama od farbanja jaja, pravljenja torte, kolača, pripreme hrane… moj zadatak je bio da uberem zanimljivih listića trave i da pomognem umotati u čarapu, zajedno tu travku i jaje i pripremim za bojenje u lukovini i koprivama. Zatim kad se jaja skuhaju, sa ushićenjem sam skidala svaku navlaku i travku da vidim kako je ispalo i premazivala slaninom ili krpicom namočenom u ulju 🙂

31i

Ne mogu da kažem da mi je ovo omiljeni praznik jer sve praznike volim i u svakom podjednako uživam, ali ovo mi je nekako najradosniji praznik. Proljeće, sunce, asocijacija na vesele boje, šarenilo, cvijeće. Divota!

Danas je malo to sve drugačije u mom domu. Iako poštujem tradiciju i trudim se da i svojoj djeci prenesem iste vrijednosti kao što su i meni moji roditelji, vrijeme nosi svoje, i kao mlađa generacija, volim da eksperimentišem. Od kako sam rodila prvo dijete, svakom prazniku posvećujem puno vremena i pripreme. Priznajem u jednu ruku zato što sam i ja jedno veliko dijete u duši, a u drugu ruku zato što želim da svaki praznik učinim nezaboravnim.

Kako napisah, na malo drugačiji način pristupam pripremi, možda nije 100% tradicionalan, možda nije ni moderan, ali mene i moju djecu usrećuje i super zanimljivo nam je 🙂

Kako obožavam da fotografišem i sve trenutke pohvatam fotoaparatom i kamerom, tako ću vam približiti Vaskrs u našem domu i podijeliti sa vama naše igrarije. Nadam se da ćete uživati.

2 Comments Add yours

  1. Aleksandra kaže:

    Koliko lepih detalja. Zbog toga najvise i volim praznike. Pored toga sto je porodica na okupu 🙂 Moj mali je jos jako mali, pa sam sve oko ovih praznike prepustila svekrvi kod koje smo bili za praznike. No, vec od sledece godine pretpostavljam da ce i moj maleni zvrk zeleti da umesa svoje rucice, pa da zajedno zgotovimo kojesta!

    Volim

    1. mamawalle kaže:

      Da praznici su najljepsi upravo zbog porodnicnog okupljanja 🙂 a pomoc je uvjek dobrodosla 🙂

      Volim

Komentariši

