Umjetnost, sladoled, dobra klopa i svirka … u Trebinju

 

 

Trebinje je kao jedna mala, prekrasno upakovana umjetnina, malo blago. Tako nekako odiše, pored toga što je klima prelijepa, skoro morska pa onaj ko voli more, odgovara mu, i ljudi su nekako opušteni, nenametljivi, sve je tako spontano.

pijaca trebinje

A nas nekoliko se odlučilo da (ne)spontano obiđe što se može obići u jednom danu, u gradu u kojem bi čitav jedan dan samo sjedio na zidiću pored Trebišnjice ili ispijao kafu ispod stoljetnih platana.

I za sve one koji me pitaju čitala sam MIR – JAM i Ranjenog orla ali  nisam bila kod Anđelkine kapije, ali I’ be back 🙂

Volim obići muzej i odem kući razočarana kad negdje to ne uspijem, eto volim, vrati me u neka vremena daleka, pa tako zamišljam kako je to bilo, razmišljam o emocijama koje u meni izazivaju određeni predmeti, pa se onda šetam kroz hodnik (kad sam sama ili sam sigurna da su svi ušli u određene prostorije) pa se pretvaram kao da sam u tom vremenu i tako 🙂 odluta se …


 

Znam da svi pričaju o tom famoznom sladoledu u Trebinju, kod Grka, pa sam morala i ja da probam tu senzaciju. Kod Grka puno, ma prepuno ljudi, vruć vjetar ali terasa je obećavala, natkrivena prirodnim hladom drveća, koja su davala posebnu atmosferu i čar.

Na redu je meni. Dođavola, kako onako malen komad papira osobu može da zbuni. Preko 30 vrsta kupova i sladoleda. Nisam se vidjela, ali mislim da su mi oči izgledale kao loptica u fliper aparatu. Pizza cup, ljubavni, čokladni, kinder, raffaelo…. i tako redom i jedva se odlučih za karamelu. Na kraju nisam sve ni pojela. Ali su oči jele, dok nisam okrenula leđa. Fantazija.


 

Normalno bi bilo da sam pisala prvo o slanom, pa onda o slatkom, ali to kod meni i nije bitno, hrana je hrana, ko je gurman razumijem, pa vam pišem o još jednom divnom mjestu, Picerija CASA.

Na samom ulasku ostavlja dojam urednog, intimnog, domaćinskog ambijenta. Od ulaza do prekrasne bašte vodi ravni hodnik, koji vas prosto izvlači vani. A tek tu je famozno. Dvorište je ograđeno zidovima preko kojih se spušta zelenilo i ostavlja utisak kao da ste ušetali u rajski vrt. Detalji, topli tonovi, fontana i terasa sa kaminom koja se izdiže iznad dvorišta, sve daje jednu sliku kao da ste u bajci. Dojam nije pokvario ni pljusak i kiša koji su poprilično dugo trajali, a ja mogu samo da zamislim kako izgleda tu nedeljni porodični ručak. Klopa divna, pice, tjestenina, slatke palačinke, imaju divnu ponudu.


 

A ne mogu da završim post a da ne spomenem svirke. Ljudi, pa ono je ludnica. Za svakog po nešto. S jedne strane drma Ceca, sa druge Gibonni, sa treće svirka uživo. Jazz, pop, folk, rock sve u 500m2, da čovjek prosto ne vjeruje.

Ljeto u Trebinju rocks!

 

Komentariši

