Priča o cupcake-u

on

Opšte poznato da sam cupcakemanijakinja. Za sve rođendane, proslave, obične dane, poklone ja pravim cupcake, kod nas i poznatiji kao slatki mafini.

SAM_7120

Fama oko ove poslastice nam je svima dobro poznata, ili barem većini kada je na velike ekrane stigla serija Sex and The City sa Magnolia Bakary.

Kako mi je organizacija vremena jako bitna, nekako više volim da se igram sa djecom, i šetam i čitam nego da kuvam, da budem iskrena. A poslastice koje se zovu cupcake ili kolačići u čaši su upravo to otkriće koje je od mene napravilo super cool mamu i suprugu i najdražu sestru, ujnu, ćerku, kolegicu. Možda se sa ovim neće složiti vrhunski poslastičari, ali oni možda neće ni vidjeti ovaj tekst 🙂

14415398802521

Šta je zapravo dobar cupcake? Na internetu možete pronaći milion recepata, ovo tijesto, ono tijsto, ali najbolji je onaj koji je kad imate klince po kući i manjak vremena za sve, brz za napraviti a ukusan. Pazite, tijesta se razlikuju u sitnicama, a različito o prhkosti, mekoći, tražimo različite recepte. Punjenje ili krema odozgo ide takođe po želji. Meni je za istraživanje i uklapanje svega onog što volim trebalo dugo vremena, eto skoro 5 godina, dok nisam zaista shvatila, da se najbrže pojedu ovi koje napravim za 30 min.

snappa_1466331132

Sve sastojke zajedno pomješate i izmutite. Okusi su na vama. U tijesto možete dodavati mak, kakao, čokoladne mrvice, grožđice, sjemenke, višnje, trešnje, jagode, breskve, apsolutno sve što vam padne na pamet. Ja čak znam dodati i kockicu čokolade u sredinu.

Krema koju pravim je najčešće puding, u koji umješam malo maslaca ili samo šlag. Nekada kad baš poželimo poslastice onda kreme pravim kao za torte, a recepte za te kreme možete naći na raznim portalima, a linkovi mojih omiljenih su ispod:

  1. Krema za cheescake http://bit.ly/1Oxk7Cr
  2. Krema iz Milka torte http://bit.ly/265K03X
  3. Krema iz Reforma torte http://bit.ly/1UhrHOr

Peče se 15-20 min, na 180 stepeni.

Cupcake možete peći u različitim kalupima. Moj odabir su i metalni kalupi i silikonski. Kada pečem u metalnim kalupima, poredam papirne korpice u kalupe, a onda izlijevam tijesto, dok kad pravim u silikonskim, tijesto direktno izlijevam u kalup, i ne podmazujem ga prije, jer je u tijestu već ulje.

Na kraju, a ne manje bitno, odabir ukrasnih papirnih korpica. Dugo sam uzimala samo bijele, i super su bile, ali onda sam u raznim radnjama počela da pronalazim preslatke dizajnirane korpice, pa sam se odlučila da njih koristim. Prvo zato što puno prije privuku pažnju moje djece i nastane pomama za istim, a drugo zato što dobar dizajn sve prodaje 😉 pa i kolačići brzo nestanu sa stola. Neki pojedu i papir 😀

IMG_6143es

photo by: http://bit.ly/26biQW7

A kako izgleda kad ja smućkam cupcake, pogledajte u galeriji ispod.

 

33
Moj mali poslastičar

 

 

 

 

 

 

Komentariši

