Znaš ono kad imaš srce u očima?

Odlazak na more sa djedom je podrzumjevao potpunu usmenu pripremu jer mi muž nije dao da to isto pišem, ali sam mu vjerovala da će uraditi sve kako ja kažem. Malo sutra.

“Tata znači molim te maži mu kremu stalno da ne izgori, kačket na glavu obavezno, jedan sladoled dnevno, može popiti exotic. Mora dobro ručati. Nemoj da mu kupuješ gluposti od igračaka, bolje sladoled, može pica, pomfrit to će ti svakako tražiti. Zube redovno da pere. Nemoj da ide sam u vodu, i ne daj mu da jurca drži ga za ruku…” a moj tata samo klima glavom i govori “dobro, dobro, znam, dobro” sa ozbiljnom facom, kao da ga vodi na regrutovanje u vojsku. Taj stav mi je olakšao situaciju, nema šta spremni su, pomislih.

Međutim, nema razlike između mog tate i mog sina, osim u godinama. Igra, uživanje i zabava su im na prvom mjestu. Sve ostalo na drugom 😀 Naime, ne vjerujem da su momci smrdekali pošto su svi mogući preparati za higijenu i parfemisanje spakovani, samo što su čuli da je dobro ne tuširati se poslije kupanja u moru, jer morska so čini kožu ljepšom pa je djeda u srednjim najljepšim godina odlučio da iskoristi potpuni tretman, a zašto i unuka ne naučiti da bude otporan na morsku so u zamjenu za prekrasnu kožu. Tako da su se momci kupali i samo kupali u moru. (u kesici zapakovani Kosili nije bio ni otpakovan kad su se vratili). I zaista je mirisao samo na more kad su stigli, osim kose koja se pretvorila skoro u dredove.

Od silnih mojih poruka koje sam slala i one koje su stizale mužu, nisam dobila informaciju o higijeni, ali jesam o ljubavi.

Dogodila su se drugarstva prava ona dječija i neiscrpna igra. Djeda javlja da se igra sa dvije djevojčice i jednim dječakom Kinezom iako ga ništa ne razumije. Uživa. A onda se mom malom dječaku dogodila ljubav, prava morska. Zove se Eva. Mali romantičar, mogla sam ga zamisliti kako trčkara oko nje, i pravi se blesav, kako se glupira, skače i donosi joj kamenčiće. Baš je smješan kad mu se neko sviđa, ali zar nismo svi? Djeda ponosan, kaže Dodo poblentavio, sve zaboravlja na plaži, izgubio neke stvari, možda je i Evi dao, ne zna ali je malac očaran. Mala dama sa šeširom je pokupila poene. Dodo je dobar. Super  kažem mužu, samo neka je dobar.

Ali čekaj, od ljubavi se ne živi, “tata jel jede Dodo dobro, jesi li mu davao supu, povrće, voće…?” na ovo pitanje dva dana odgovora nema a onda stiže slika sa hrenovkama u tanjiru. Ha, bolje išta nego ništa. Kaže jede sladoled, picu, pomfri ma sve jede. To nije sve tata, ali ok. Ljubav je to, ko još jede kad je zaljubljen.

I tako kako dan za danom prolazio meni je bilo lakše, ali mi je strašno nedostajao, to ne mogu opisati rječima, ali ja sretna, Dodo sretan, svi sretni, osim seke, nju nije imao ko da izvadi ujutro iz krevetca, da se može igrati i praviti zijan po kući dok mi spavamo. A stvarno joj je falio ♡

Gdje je Dodo? #where #is #your #brother #went #to #sea #mamavoli #mamawalle

A video posted by Nataša (@mama.wall.e) on Jul 4, 2016 at 6:35am PDT

 

Kako su putovali prema moru, tako su i prema kući – dugo. Nikad stići, za jednu mamu predugo. Stigoše u 1 i nešto iza ponoći, izmoreni i slani. Kažu iz mora u auto ušli.

Moj mali miš zanesen od sna i putovanja, sretnim okicama proviri kroz vrata, zagrli me i poljubi, znam da sam mu nedostajala. Prvo što je spomenuo bila je Eva ♥ oči kao kod sove, raspričao se od ushićenja, o drugaricama i drugarima, o malom Kinezu, o kamenu sa kojeg je pao, o brodovima. A potom je krenuo da traži poklon za seku, malog žutog malca (minion) kaže nije imao para za veliki sve je potrošio na sladoled. Pitam ga šta je sebi kupio, kaže kupio je seki a on će drugi put nešto kupiti. Ujutro nakon buđenja, počeli smo sa raspakivanjem i odjednom se sjetio nečeg, traži svoju malu torbu, pretura i vadi dva mala kamena, jedan za mamu, jedan za tatu. Kaže: “Vidiš mama kako u lijepi”, “jesu ljubavi to su dva najljepša kamena koja sam ikad vidjela, hvala”. ♡

I kamen mi pade sa srca, prošlo je, pustila sam ga a tu je, pomalo odrastao, moj mali a opet veliki čovjek.

Blesava avantura djeda i unuka na moru prođe slano, ubudljivo, sretno i nezaboravno. Nezaboravno za mog Dodu kao i za mene sva moja putovanja sa bakom i djedom. Sretna sam, a i on je sretan. Ovo nam je dobra podloga za neka nova puštanja.

Jesam li pomenula da je moja ideja da ide sa djedom na more? 🙂

Jesam u prethodnom postu 🙂

3 Comments Add yours

  1. sashkonela kaže:

    Mogu misliti kako ti je palo to odvajanje. Ali, verujem da kad si videla kako uziva, ni te virsle ti nisu tesko pale 🙂

    Liked by 1 osoba

    1. MamaWallE kaže:

      Hahhaha upravo

      Volim

Komentariši

