Molim ne trujte djecu prirodnim putem

on

Da se unaprijed izvinem za psovanje.

Ovaj tekst je proizašao kao reakcija na tekst koji je skoro objavljen i koji neću da linkujem jer mu ne želim dizati rejting (ako se to tako kaže u ovom sajber svijetu u trci za jebene lajkove) a tiče se pljuvanja po mamama i metodama na koji one liječe svoju djecu.

Prvo i prvo, pretpostavljam da je to napisala žena, nažalost, jer tata jako malo ima u grupama mama a žalosno je kad žena o ženama ovako piše, kad se ismijava i šprda na pitanja i odgovore majki koje na neki da kažem tradicionalan način liječe svoju djecu.

Ja sam neki dan prodavala piliće od babe sa sela, jer uzimam i ja sebi pa rekoh da ponudim i nekim drugim mamama, ja nemam ništa od tog, apsolutno, ali znam koliko meni znači nešto domaće a vjerujem i drugim mamama. Zamišljam autorku neimanovog teksta kako zamišlja te piliće. Vjerujem da me pilićarkom prozvala i misli da je to ogavno.(šalim se zapravo me ni ne zna) Vjerujem da je ona ubijeđena da su pilići oni rumeni što strše u super marketima iz izloga vrhunske kvalitete.

Zašto napisah ovo za piliće?

Pa iz prostog razloga da dočaram svijest žene, koja pljuje po mamama koje svoju djecu liječe narodnim, domaćim načinima, alternativama.Evo pitam ja vas da li vam je mater ili baba ikad na noge stavila krompir da skine temperaturu? Da li su vas mazali rakijom? Da li su vam kuvali mlijeko sa svinjskom mašću da lakše iskašljete šlajm? Ali budite iskreni? Ako se ne sjećate pitajte ih. Pitajte baš me zanima šta će vam reći.

Jel znate da jedna medicinska sestra na odjelu babinjara mamama preporučuje obloge od svežeg kupusa na grudi kad nadolazi mlijeko, ne znate? E sad znate! Možete zamisliti jedna medicinska sestra. Iz najbolje namjere. Bože sačuvaj rekli bi …

Da li je u ratu bilo lijekova? Sjećam se ko dijete onih strašnih kolona na autoputu i mojih malih ručica koje su sa mojom mamom nosile pakete malih eurokrem pakovanja i petita keksa i mlijka i sjećam se kako sam bila tužna zbog svih onih mojih vršnjaka u traktorima, prikolicama, autima jel tad bilo antibiotika ili ostalih lijekova… ljudi nisu imali ništa!

Da li valja ili ne valja svinjska mast, gušija, pačija mene ne zanima, mene samo boli što smo došli do dna, što smo došli toliko nisko da ismijavamo jedne druge a zapravo se rugamo same sebi.

Šala je šala, i ona ne treba nikog da vrijeđa. Ako nemate smisao za humor nemojte da pišete humoristične tekstove!

I sad sama sebi grizem jezik, jer možda nisam ni ja ništa bolja od autorke što pišem reakciju na neimenovani tekst. Ali ne mogu da ćutim kad vidim kako žene ismijavaju žene i kako se druge tome smiju. Neću. Samo ću reći sram nas bilo.

Kao žena ženama.

Komentariši

