U šta gledaš, nema tu sramote!

Nebrojno puta sam sebe uhvatila kad odem nekome u goste gledam u kuhinju, pa zavjese, (ne)ispeglan veš, primjetim ima li cvijeća ili nema, uhvatim ja tu i tamo i koju paukovu mrežu… ali ne smeta mi najiskrenije i ne zamjeram već mi smiješno što to gledam.

Untitled

I onda razmišljam koliko je lijepo živjeti opušteno. Pod opušteno ne mislim prljavo, već upravo opušteno. Koliko je lijepo da dočekaš svoje goste nasmijano, veselo bez osjećaja krivnje što ti je kuća u haosu. Kako se stvara dobra vibra i onda ništa nije bitno.

Zapravo, moje viđenje tuđeg doma nije došlo samo od sebe već mi je usađeno od djetinjstva. Usađeno da usađenije nije moglo biti.. Znate ono kad se najave gosti, pa to se sprema kuća, radi generalka od do, usisava, briše prašina, pere kupatilo, klofaju madraci k'o da će noćiti 10 dana, a ne popiti kafu i pojesti kolač.

Tako je to kod moje bake bilo, i dan danas je, sve pod špagu 😀 A pošto je mene čuvala baka, od bake sam i učila. Učila me da kuća mora biti čista, prije svega zbog nas a pogotovo zbog gostiju, jer nedajbože da ti dođe zla svastika, zaova ili tamo neka kona što vazda visi sa balkona (koja zna i koliko krvnih zrnaca imamo) i vidi prašinu na ormaru ili fleku na trosjedu. Pa da si loša i prvljava domaćica znaće čitava familija i ulica u roku od jednog dana a i ostatak svijeta. Tako je ona meni govorila. Tajna je u tome da svi misle da si savršena, iako nisi jer savršenstvo ne postoji, ali bolje je da misle.

Na kraju krajeva kaže ona meni: Sramota je!

1

I kad jednom naučiš da živiš i budeš savršen/a u svom (ne)savršenom svijetu, zaboli te dupe ko će šta za tobom i tvojom kućom pričati, a budimo realni danas je toliko malo vremena da ako želiš savršenstvo nemaš vremena da razmišljaš šta će neko reći za tvoju ispovraćanu sofu ili malko ukenjan tepih. Tako da iako se teško otarasiti navike savršenog uglancavanja doma, dopustite sebi jedan dan u potpunom haosu, pa čak probajte da (ne puštate) štedite vodu u vodokotliću nakon male nužde (zamislite da živite sa Izetom Fazlinovićem), naslažite suđe do plafona, odvrnite muziku i uživajte, neće kuća nigdje pobjeći, provjerila sam 😉  I nema tu sramote.

Shvati da si prosto presavršena za zle poglede koje hvataju paučinu po kući.

Pa u kući se živi, jede, prdi, a ne igra kustosa.

Pa eto, dragi moji budući gosti ja vam svečano obećavam da kod mene nećete fasovati nikakvu bolest, pokupljenu sa prljavog poda ili umusane kuhinje, ali ne garantujem za prelome ili ubockane noge sitnim igračkama. Garantujem da ćete me pitati koji omekšivač koristim, jer moj svakodnevno-nepopeglani veš fantastično miriše, garantujem da ćete zanemariti moju smeđu kadu sa vječitim flekama kamenca kad vidite tuš u obliku tigger-a pooh-a 🐯🛀 i da i ako nešto zamjerite, sve ćete brzo zaboraviti jer ja pravim takve cupcake kolačiće da će vam se mozak raspametiti 😀

Negdje pročitah pa moram da prepišem.

Ako dolazite da se vidimo i ispričamo i da nam se djeca igraju, čekam vas, ako dolazite da vidite jesam li spremila kuću, molim vas najavite se par dana ranije 😀

Živio wabi-sabi 🙂

2 Comments Add yours

  1. Poslednji komentar je pobedio. Uz decu i mi najveci opsesivci postanemo wabi sabi opustenjaci. I to je bas rasterecujuce, mogu ti reci 🙂

    Liked by 1 osoba

  2. ornela5 kaže:

    Ne vjerujem! Znači juče i danas su mi sestra i kuma ušetale u kuću u koju kao da je bomba pala. Rekoh sjedi sad će kafa, pita sirnica, puding pa šetnja po mahali. Raščistila veš i igračke i uz vrisku i plač od smijeha se istorokale pravo. Kćerka presretna išla voziti romobil, mali trčkarao ma ljepota. Hej, sve znaš ženo! Genijalna si :* ❤

    Liked by 1 osoba

Komentariši

