Versatile Blogger Award – i šta sam zaboravila o sebi

U duhu današnjeg outfita, u duhu tufnica jer ja sam prije ovog bila modna blogerka 🙂

IMG_20170408_152250[1]

Na tom starom blogu sam dobijala dosta ovakvih nominacija. Na samom početku zapravo sam bila tužna, jer su svi dobijali neke nagrade, samo sam ja bila preskočena, a onda kada su krenule da pljušte postale su i malo zamorne. Zašto? Pa zato što nisam osjećala nikakvu energiju, ništa pozitivno da bi proizašlo iz tog, samo nasumično nominovanje drugih blogera_ki.

Ne kažu džabe, pazi šta želiš možda ti se i ostvari!

Ali ova nominacija ili nagrada za svestran blog mi je jako draga. Prva na ovom blogu pa i treba da bude. Došla od dvije drage blogerke Negoslave čiji blog možete vidjeti ovdje, koja ima tendenciju da pazi, skuplja, upoznaje blogere_ke i širi pozitivnu energiju i Milice, moje drage drugarice, aktivistkinje, čija podrška mi puno znači, a njen blog možete vidjeti ovdje.

Prije nego što pročitate 7 činjenica o meni, moram da napišem da je podrška između blogera jako važna, a pogotovo nama “malim” blogerima_kama. Ono što sam ja primijetila za ovih 6 godina bloganja jeste ta ogromna razlika između “velikih” i “malih” blogera_ki.

Za moj prvi blog, onaj modni, me inspirisala jedna mlada djevojka, koja je zapravo prva u BiH pokrenula modni blog, i žao mi je što on više ne postoji, ali me je i oduševila njena spremnost da podrži sve koji žele istim putem. Onda su se nizali i drugi “veliki” ali povratnu informaciju nisam dobijala. Onda sam razmišljala da nisam dovoljno dobra, i da ih možda smaram, tražila sam razloge u sebi, iako sam u dubini znala da je moj blog sasvim ok i zanimljiv i bez povratne informacije od “velikih” koje sam tražila.

Za ovaj blog nisam imala inspiraciju u blogerima, ali sam vapila za povratnom informacijom onih koji su već uveliko uspješni. I moja iskrenost i uzbuđenje i oduševljenje na neke blogere_ke se vremenom srozala, upravo zbog manjka povratne informacije ili lažne podrške. Jer da se ne lažemo, svi mi koji radimo bilo šta, ne samo pišemo, želimo neku povratnu informaciju, želimo da čujemo da li to radimo dobro ili ne. Da li se nekom dopada ili ne? I da li je nekom pomoglo ili ne? 

Zato ova mala blogerska igrica i nije tako loša, jer se upoznajemo i podržavamo jedni druge.

pravilaaa-1

  1. Treba da se zahvalite osobi koja vas je nominovala.
  2. Treba da nominujete do 15 blogera_ki sa wordpress platforme i obavjestite ih o nominaciji.
  3. Treba da napišete 7 činjenica o sebi, kako bi vas ostali blogeri_ke upoznali.

 

 

 

 

A sada ono što sam i sama zaboravila a zapravo su činjenice o meni 🙂

7

1. Studiram arhitekturu 9 godina.

2. Ne volim da kupujem stvari koje mogu da napravim ( a kao vegeta sam, u sve se mješam, od krečenja kuće, pranja auta, pravljenja torti, šivanja odjeće do ne znam ni sama čega ne) .

3. Moj najbolji prijatelj je muškarac, već 22 godine.

4. Ne volim da pričam pred kamerama, ali kad se opustim pričam i šta trebam i šta ne trebam.

5. Izgledam sebi glupo na svim snimcima.

6. Obožavam svoju kosu.

7. Kosa mi je skoro pa sva sijeda (hvala mami i tati i njihovim genima).

 

nominujem-1

  1. Say it loud, so everybodi can hear you!
  2. HERBORENA
  3. Kutak za misli
  4. Jebi ga, promaklo…
  5. Malamamasa's Blog
  6. marinsvijet
  7. Zlatoruna
  8. Sarin Tata Laki

I sad bih trebala nešto da napišem za kraj, ali mi ništa pametno ne pada na pamet, ustvari ne pada već mi misli ne dolaze pa ću poslati samo jedan jaki virtuelni zagrljaj za sve koji žele da ga prime ❤

Komentariši

