Kako iskoristiti staklenke od kašica

Nije ovo nikakva inovativnost ili otkriveno čudo da se ne zalijećete odmah 🙂 , već samo moj način kako iskoristiti staklenke od kašica za bebe.

Potrebno je:

Neću reći malo mašte, jer za ovo nije potrebna ni mašta, već vrijeme, strpljenje, komad kartona, prazne staklenke, i lak ( univerzalni neki, koji farba i drvo i metal i staklo, marka nije bitna osim zbog cijene ). Naravno, ako želite možete uzeti i lak za staklo, pa možete i iscrtavati po teglicama, ali ja volim praktičnost. 100 u 1 🙂

Brzo je i lako, brzo se suši, a može se i prati.

Nakon skupljenih staklenki, odaberete boje koje želite i voila 🙂

Ja sam kupila crvenu i zelenu, jer sam bila lijena jurcati po gradu, a u obližnjem tržnom centru i nema neki izbor. Iako mi se ni ne uklapaju u enterijer, ja sam im našla mjesto i iskoristila ih za različite stvari.

A evo i još nekoliko ideja na koji način se staklenke mogu iskoristiti, sa neiscrpnog mi najdražeg Pinteresta.

Da li vi imate neku kreativnu ideju?

Komentariši